mandag 21. februar 2011

Det ferdigste rommet i huset

Når man flytter hjemmefra for første gang er det mye som skal på plass. Vi har nå bodd her noen måneder og det er masse som gjenstår å gjøres, fikses, hentes å kjøpes. Jeg er så heldig at jeg har en hel leilighet nedpakket i hovedstaden, men så var det å få ut fingeren og få det over hit...


Men det rommet i huset jeg føler har kommet lengst og som jeg trives veldig godt i, er badet vårt. Så jeg tenkte jeg skulle dele det idag med de som måtte komme innom:)




1/2) Jeg er veldig glad i den lille benken vi har. Men jeg er ikke så glad i å rote nedi skittentøyet etter truser og sokker, så jeg kjøpte disse herlighetene fra Kremmerhuset til å bare legge de oppi og de er flotte å bare tømme rett i maskinen.


3) Jeg elsker pynten vår på badet. Det lille buddah hodet har egentlig vært en hel figur i gips, men den knuste under flyttelasset :( Jeg var for glad i den til å gi helt slipp så stakkars halshugde hodet er nå makaber pynt på badet.

4) Vasken er jeg superfornøyd med og ved siden av litt mer pynt:) Smykkeskrin som jeg har arvet fra min mor og flasker fra Kremmerhuset med badestuff i.











Dette var da altså badet vårt og det rommet jeg føler er mest ferdig. Jeg kan tilbringe masse tid der inne ihvertfall og det kan han fine også!

- Hva syns du om badet?
- Hvilken farge har du på badet ditt? Vis meg!!




10 kommentarer:

Lene sa...

det badet var kjempe lekkert! elsker alle detaljene!

TheaJ sa...

tusen takk, Lene :)

Ina sa...

Så flink og kreativ du er Thea!
Må med hånden på hjertet si (som tidligere besteveninne og livsledsager :P )at jeg er utrolig stolt av hvor langt du har kommet, og det er jeg helt sikker på Trine hadde syntes og :)

keep up the good work, og knips litt outfit bilder ;D <3

Monica sa...

Det var utrolig fint! Liker den enkle stilen med lyse farger:)

Christine sa...

Veldig fint bad! :) Og hærlig med vindu forran innredningen da

TheaJ sa...

tuuusen takk:) makes my day!:D

Hehe - outfit? hm. kan bli sånn passe kleint!

Anonym sa...

Så utrulig fint du har fremstilt romman på bildan:)

- Det stemmer det, falt helt for den da jeg så den inne i butikken. Litt dyr for min daværende økonomi, men måtte bare ha den! Elsker ting fra Kremmerhuset, så må liksom passe på og ikke gå innom der altfor ofte:p

Hehe ja. Cola er nesten blitt som kaffe for meg. Det skal være ordentlig cola, og det skal være svart kaffe.

Bondekjerringa sa...

Kjempefint bad, flotte detaljer!
Hehe, tror ikke badet mitt har godt av å bli vist fram til offentligheten. "Nydelige" blå plater fra...ehm...70-tallet? Håper vi vinner litt i lotto snart slik at vi kan pusse opp.. ;)

TheaJ sa...

Tusen takk :)

Åj! Jeg elsker nostalgi så det badet skulle jeg jo helst ha sett uansett! Men hehe, ja kryss fingre og tær og forbred deg på å bli lottomillionær :-)

Lykkeliten sa...

Tusen takk for koslige kommentarer på bloggen min :) Så lekkert bad dere har, var bare knallfint :)

Ha ei fin helg ;)