tirsdag 8. mars 2011

filmingen er i gang

Vi har nå satt igang med kortfilmproduksjon på fulltid og jeg har fått strenge blikk når jeg løfter frem bærbaren for å tilfredsstille blogge-behovet. Men snart er det en del klipping og redigering som skal til - og da kan jeg uforstyrret kose meg med alle de fine bloggene der ute uten valpeøynene til benjamin som lengter etter kos.

Men i mellomtiden kan jeg vise det minst ferdige rommet i huset, nemlig gangen vår. Jeg har/hadde egentlig store planer, men så ga lommeboken sitt siste sukk..En dag skal det nok bli ordentlig kos å møte det første rommet når man kommer inn døren.

Den skjønne tavlen har jeg kjøpt på Trend&Nostalgi, og benja har sin egen "B"knagg (som egentlig er a,b,c knagger men jeg har bare lyst til å ha b´en oppe) hihi. Den måtte på plass da den lekre barnehagedressen alltid lå på gulvet i en haug.





1) Fra gangen ser vi inn til badet, og her har det hengt 3 bilder etterhverandre. Men når man runder den svingen for å komme inn på badet - så skubber vi borti og bilde nr.3 har nå knust i småbiter :(

2) Skyvedørene syns jeg er veldig praktiske da de skjuler mye rot! hehe. Også er de i samme brunfarge som på badet og det syns jeg skaper en balansert overgang fra gang til bad.



Det var egentlig alt jeg tør å vise fra dette rommet, men så straks det ser litt bedre ut skal dere få se!
Og forresten; GRATULERER ALLE KVINNER :)

- har du vært med på å lage kortfilm?
- Vis meg ditt inngangsparti?

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så spennande med film då!:)
Og kjempefin tavle du har kjøpt deg. Og må seie eg er litt misunneleg på deg som jobber på Kremmerhuset. Eller..eg hadde vore konstant blakk då, med så mange fristelser innen rekkevidde;)
Tusen takk for koslege ord, det varmer stort skal du vite:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anne sa...

SV: det skjønner jeg at den er :)

Den gamle direktørboligen sa...

Spennende med filmprosjekt da.. LYKKE TIL.
I går var jeg en snart tur innom "jobben din", men det var kommet inn så mye nye varer at det bare var kaos på Lillehammer, så i morgen legger vi på nytt turen dit etter litt stæsj til barnerommet og til meg selv da :)
Ha en fin helg..
Klem:)