mandag 14. mars 2011

Lyse farger og pasteller

Jeg prøver å gjøre en effektiv blogging om dagen, siden jeg hører mumling fra arbeidskroken til benjamin (som ikke er så mye bedre sjøl) om at "jeg hadde mye mer tid til han før denne bloggingen". Hehe, stakkars. Men GREIT, det har blitt litt mye blogg og jeg kan sitte time etter time å bla igjennom inspirasjon. Skjerpings - husk å leve også ;)

Nå har jeg gått til anskaffelse av en herlig farge, isvann, som jeg har begynt å male den lille boksen med. Den blir kjempesøt og jeg kommer til å legge ut bilder så snart det lille prosjektet er ferdig. Det kribler litt i fingrene etter mange ting jeg vil sette igang med, men en ting skal være sagt; det ekke så lett å lære å hekle over internett altså.. Tante - jeg tar med meg hekletøyet til Oslo!

Ja, det blir vel en oslotur rett rundt hjørnet nå. Min kjære mor hadde blitt 44år den 18.Mars og jeg har veldig lyst til å besøke graven hennes. Men min kjære klementin kan ikke være med, og da er det fare for at jeg går med benja-abstinenser og er furt i noen dager. Neida.....joda.


Klarte ikke å dy meg, måtte ha en påskelilje jeg også! Stappet litt papir oppi også for å skape litt mer farge. Skjeene er fra Traktøren og jeg digger dem! Midlertidig plass i det nye norgesglasset. Har nemlig begynt å teste ut hva jeg skal bruke dem til. Så mange valg!

Nyinnflyttede knagger har også kommet på plass på kjøkkenet. Lurer på om jeg skal sy (haha ja da må jeg vel lære det og) en posebag!




- Hva syns du om tingene?
- Bruker du veldig mye tid på blogging?
- Tapesert bokstaver før?


5 kommentarer:

carina sa...

så koselig med litt vårstemning i stua:) nydelige detaljer!

ANNIKA sa...

Så kreativt! Liker det :D

Lotta sa...

Lekkert!!!

Den gamle direktørboligen sa...

Ligger en hilsen til deg på min blogg
Klem

Interiorgirl in my interiorworld sa...

herlige vårbilder :)

ja blir nok brukt opptil en time hver dag på blogging, når jeg først blogger da ;)