mandag 30. mai 2011

Vi kan tegne på spisebordet vårt

Etter det som føltes som en evighet på jobb kom jeg hjem og fikk malt ett etterlengtet strøk med tavlemaling på spisebordet vårt. Jeg blir utrolig sliten av kampanjen "Hei på 23sekunder" vi har om dagen - som går ut på at vi må hilse på kundene innen 23sekunder ellers får de en gratis kaffe. Herregud, jeg jager jo kunder rundt i butikken...?




Jeg er blitt ordentlig glad i spiseplassen nå - jeg blir så glad av fargene på stolene!
Etter andre strøk med maling på bordet måtte jeg hive meg rundt og pynte meg litt - for jeg og mannen var så heldige å få være med svigers på sirkus i Grieghallen og for en liten matbit etterpå. GØY!


Det koseligste med bordet er at mannen kan lage kunst for hver dag - og vi kan lage små beskjeder til hverandre! Så nå er det bare å sette igang å dekorere bordet slik vi vil.

Hva syns du?




18 kommentarer:

Fru Haugen sa...

Stilig :) praktisk, slippe å lete etter noe å skrive opp notis, bare skrive det på bordet!! Jeg syns det var skikkelig lurt og kult :) Elsker fargen på stolene :)

klem fruhaugen

Tonje sa...

Så fint og lurt:) Da kan man jo forandre på bordet når som helst! Og selve bordet så ut som det er veldig likt vårt, er veldig glad i det;)

Veldig fin blogg du har! Veldig koselig at du kommentert hos meg så jeg kunne finne deg:) Her må jeg følge med! Ha en flott dag!

Gamletingretten sa...

Så morsomt :D morsomt når man får barn, og de kan bare boltre seg med å tengne på bordet :) tihi ♥ søtt! klem fra Gamletingretten!

Banebakken sa...

Flott idé, og så herlige farger på stolene dine!!!! :) Hvilke fargekoder har du brukt?

Rosa sa...

Knallkult!!
Nesten så jeg vurderer å male mitt kjøkkenbord også, men det blir kanskje litt "stusslig" å skrive beskjeder til seg selv? ;-)
Hehe...

Håper du har en fin tirsdag og ikke er helt utslitt av all hilsingen:-)

Klem, Rosa

Bente sa...

TUsen takk for spor hos meg. Bordet ble jo kjempestilig. Har malt ei skyvedør med tavlemaling og ble fornøyd med det. Stolene er foresten veldig fine, dem også.


Klem

Anette sa...

Heihei:)Takk for kommentar hos meg-har kjempe lyst på en Ektorp jeg og snart:D Smart løsing med avtagbart trekk,tror kansje jeg går for hvit jeg og:)
Utrolig søtt kjøkkenbordet ditt som man kan tegne på da:))
Spennende blogg,jeg blir følger såklart:)
Klem

Anonym sa...

Jeg synes spiseplassen var kjempesøt <3 Elsket fargene på stolene :) Ha en fin kveld :)

Huldra sa...

Jeg synes det var riktig så herlig! :)

Fant deg via sukkertøy for øyet, så nå skal jeg gå på oppdagelsesferd. Tror jeg kommer til å trives her gitt. :)

God sommerdag fra Huldrelevenet. :)

sa...

Gratulerer så masse med kjempefin omtale hos sukkertøy for øyet. Vel fortjent :O)

Carinaklem

Kathrine 'Glimt' sa...

hei hei... leste om deg på 'sukkertøy for øyet' .
Legger deg til hos meg jeg :) for her vil jeg lese mer...
Ha en fin dag :)

Anonym sa...

Heihei!
Fant deg hos sukkertøyforøyet, og dette var jo ein super blogg!!
Legg meg til som følger og gleder meg til å lese meir :)

Artig spisebord ;)

Klem Anita

Unknown sa...

Nydelig blogg du har, her legger jeg meg til som følger, hilsen Wilhelmines blogg.

Villblomsten sa...

Hei :-)

Så morsomt å finne bloggen din :-)
Jeg har nemlig bodd i huset som du bor i nå ! :-)
I andre etasje :-)

Når jeg var 20 år , kjøpte vi 2 etasje i Skjoldlia 10 :-)
Vi bodde der noen år - og likte oss veldig godt :-)
Men når barn nr 3 var på vei , flyttet vi til ett litt større hus :-)

Men vi trivdes godt i Skjoldlia - så det var morsomt å se igjen :-)

:-)

Janicke sa...

Kjempekoselig blogg du har! Minner meg om når meg og mannen min holdt på med første redebyggingen for mange år siden :)
Lykke til videre, og ha en super dag!

Tonje sa...

Hei søteste :) Nydeleg farge på stolane :) Du har vel ikkje tilfeldigvis fargekodane?

Anonym sa...

Jeg husker deg ikke som krass i det hele tatt. Jeg forstod avgjørelsen din veldig godt, og det var godt for oss alle tror jeg. Å flytte til Lillehammer er også en avgjørelse jeg er 110% fornøyd med. Mye av lykken kommer fra miljøforandringen og det å kunne starte på nytt et nytt sted. Jeg tenker ofte tilbake på det året vi hadde sammen og alle de kule tingene vi gjorde, er utrolig glad for å ha blitt kjent med deg for du er et godt menneske. Jeg er i Oslo nå men skal til Lillehammer fra onsdag-søndag med Karoline (og kanskje Gustav). Håper virkelig vi kan møtes et par timer til uka, men skjønner at det kan bli vanskelig pga omstendighetene, kondolerer virkelig.

Hils Benja massevis, jeg digger dere!

Anniken sa...

Anonym = Anniken