lørdag 24. desember 2011

Merry Christmas

God jul i stugo! I Uglebo er det så smått pyntet litt her og der. Jeg har knipset litt bilder av julestemningen, men særlig mer jule-innlegg har det ikke vært. Den er liksom litt overalt, og det er jo koselig det.

Jeg har vært syk og jobbet, pakket pakkesanger og reist den siste tiden. Julen ble tilbrakt i Søndre Land med familien min, og vi toget ned til Hønefoss på lille juleaften. Det var kos. Spise brødskive, se på fjellene og glede oss til å komme frem.


Denne koselige svibelen står i en malt blikkboks på bordet.

Å tilbringe julen med familien i det koselige huset var litt som å være på spa. Deilig seng, god mat, peis og gløgg. Ikke bare var det fantastisk oppvartning, men jaggu hadde nissen kommet med julestrømpe til oss alle sammen på juleaften og. 

Og eventyr med dårlig russisk dubbing slår aldri feil! 



Det utrolig fine uglelyset brant vi hver dag og det har jeg fått av min nydelige tante.

Etter god mat og vin, hjemme-hogget juletre, litt tøys med bordpynten, samt flere kilo med pakker sank julefreden over denne familien i år igjen. 
Vårt juletre var litt tynt i år, for å si det sånn;

( julekort og annet kos på ytterdøren)



Pinner,  kongler og gudvethva har blitt med inn denne julen. Jeg har nøye vasket alt siden jeg får småpanikk av alle dyr man kanskje drar med inn, og på en eller annen mirakuløs måte sniker seg opp i munnen, øret, eller nesa mens jeg sover.
Dessuten har mannen anklaget meg for å stjele i nabolaget, men hallo? Pinner og kongler er for alle.




Da vil jeg bare ønske dere alle en GOD JUL, og si tusen takk for at dere titter innom Uglebo. Jeg er spent på det nyet året og hva det vil bringe! Et nyttårsforsett som står høyt på lista er å ta mer bilder. masse mye mer bilder.

Men. Det er ikke så lett av og til. Jeg har nemlig en liten linselus som jeg mistenker får litt for lite oppmerksomhet. Så mer KOS står også på lista :)






GOD JUL TIL DEG!







Ingen kommentarer: