fredag 3. februar 2012

tonight we sparkle








1// twinkle twinkle little star
2// i am wondering who you are
3// Hvem er du?

I det siste har lesertallene steget jevnt. Det er jo i og for seg veldig koselig, og velkommen skal dere være alle sammen, men kommentarer er like sjeldent som snø i Afrika. Og hvordan i all verden skal jeg kunne finne og lese akkurat din blogg da? Jeg kan ikke magi, selv om jeg gjerne skulle ha gått på Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. (Jeg venter enda på brevet som aldri kom.)

Så legg igjen et spor da vel? Ikke bare scroll videre denne gangen. Eller knips et bilde som forteller noe om hvem du er og lag et innlegg på bloggen din. Jeg lurer på hvor gammel du er, hva bloggen din heter og hvilket ord som beskriver stilen din.

Tør du å henge deg på?


//still better than twilight

17 kommentarer:

silje sa...

eg har ei lang liste med blogger som eg kikker innom, då. men uglebo er virkelig ein av favorittane. god fredag! :)

silje sa...

(og det var fryktelig lite kreativt! beklager det! :) men du kan jo kikke innom bloggen min og sjå kven eg er!)

Hanne Hestø Ness sa...

Heihei!
Jeg er Hanne, 20 år. Jeg er en fotopolitikerretronerd. Liker Beatles, solidaritet, bruktfunn og kjærlighet.

Tine i Rosablokken sa...

Rosablokken-26-eklektisk, men lager nok et innlegg også. Venter også på galtvortbrev, og skulle ønske alle var flinkere til å kommentere! Fin glitring på øverste bilde!

Malins interiør sa...

SV: Jeg skjønner godt hvorfor du liker ugler. De er jo bare så søte!

For en fin blogg du har! Hvorfor har jeg ikke oppdaget den før?? Fast følger fra nå av :)

monica (mollys bubble) sa...

S Å B R A at du tittet innom meg, så jeg fikk oppdaget D E G !
:o)

Høytrykk sa...

Det første bildet var skikkelig kult!

Jeg har vært inne hos deg flere ganger tidligere, men har vært dårlig på å legge igjen spor. Skal prøve å skjerpe meg! ;)

Åse Marit sa...

Så fin blog du har! Her kjem eg gjerne igjen:-)

Eg er sunnmøring, (på 31) bosett i ei bygd nord for Bergen. Bloggen handlar om interiør, mat, hobby og litt anna. Lite aktiv for tida desverre..

Lisette sa...

Kult innlegg, la meg som følger;) En energisk 30 åring som har en brennende lidenskap for interiør og det vakre. Min stil er blanding av rustikk og natur, og Tine K.

Louise Mia sa...

Din blog er virkelig god og inspirerende. Jeg syntes der mangler en del danske blogs som din, men selvom den ikke er dansk, læser jeg den alligevel! :)
Jeg har selv en blog: louisemiablog.blogspot.com, hvor jeg selv blogger om hverdagsliv, interiør, bolig og meget mere :)
Håber du vil give den et visit

Ugleslottet sa...

Heihei her er jeg:)
Koselig blogg du har...
ugleklæm:)

Linda - HJERTEHUSET sa...

Oppdaga bloggen din i dag, herlig:-)
Klem

Kirsti sa...

Morsomt! Skulle gjerne tatt utfordingen med fullt bilde og egen post men her jeg sitter meg rød nese, rennende øyne og i joggedress, føler jeg meg vel ikke akkurat fotogen. Kanskje senere ;)

Allikevel 28 år, snart mamma (om jeg er klar er en annen sak), Oslo-jente og ny følger av bloggen din.

Ha en fin søndag.

Kirsti

Barnelykke sa...

Er helt ny her inne hos deg, men har scrollet liott og liker det jeg ser! :) Kan da i det minste si hei for typen "I was here..." :)

God Helg!

B I R T E

Nin sa...

Tittei!

Måtte bare inn og si fra om at dette er de søteste uglene jeg har sett på lenge! Vanligvis finner du meg i et sort/hvitt univers men vi har EN ugle i hus vi også, hun heter fru klok.Nuddelig!

Her må jeg nok innom igjen!

Uhu!

... sa...

For en fantastisk blogg du har! Jeg kan ikke forstå at jeg ikke har ramlet innom den tidligere!

Som svar på det du spørr etter: Jeg er 22 år gammel, bloggen min heter iow.blogg.no, og stilen min? Hmm.. Godt spørsmål... Aner ikke svaret!

Jeg kommer i allefall til å lese denne bloggen jevnlig, for den var fengende! :)

Vera sa...

Hehe, bra oppfording, kan jo ikke la være å kommentere da:) Jeg liker bloggen din! Humret av dette "//Nei, det blir ingen syteblogg. Skal ha med obligatoriske kafebesøk-bilder og gule-blader-på-bakken bilder.", og kjente meg igjen i dette "For kommer jeg egentlig noen vei?".
Jeg kommer i alle fall innom her igjen:)
Hilsen Vera, 27 år og origamist.