mandag 28. mars 2011

O´store kreativitet!

Jeg har no sittet og prøvd å skvise ut kreativitet av begge ørene i snart 2 dager. Det er neimen ikke lett å presse det ut, og med tom lommebok er det trist å se at det kun er ideer som kommer ut og det blir halvferdig. Men det får så være - jeg vil dele det med dere uansett!!

Jeg har tenkt til å fortsette med bilder til en fremtidig bildevegg. Jeg har planen klar om magnetbokstaver - og idag slo det jammen til igjen. Men nå gikk jeg løs på de ødelagte tastaturene til Benjamin!!


...nei det skal det ikke stå! Men måtte leke meg litt for å prøve å lure kreativiteten ut.

Lurer på om det er mer PEACE jeg skal gå for. Har jo bare 2 tastaturer - så det er litt begrenset med hva jeg kan skrive. Har du noen forslag kanskje?


Jeg har noen artige kjøleskapsmagneter, men vi har ikke magnet på kjøleskapet..Så disse har flyttet inn i en av pastellrammene som var for liten for magnet-bokstavene. Også har jeg planer om å sy på noen av knappene mine på en pute - PEACE selvfølgelig! Nevnte jeg at jeg har peace tattovering?:)


Jajasåmennsann. Så ble det halvveis denne gangen. Men jeg har skrevet det opp på lista og da SKAL det gjennomføres. Jeg er nemlig liste-person tvers igjennom og lager lister over hvor mange truser&sokker jeg har igjen. neida. Men lister in my heart.

Har du noen forslag til hva jeg kan skrive med tastatur bokstaver?:)


2 kommentarer:

Turid sa...

Hei igjen, Thea!

Hva med 'Turtelduer'? :-)Det skulle holde akkurat, hvis du har to tastaturer ;-) Eller 'Love Nest'? Fikk litt sånn fokus på dere to jeg nå da.

Klem, Turid

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så lurt! Takk for tipset! =)