tirsdag 3. mai 2011

Det beste med ny pc-krok..............er all kjøkkenplassen jeg har fått tilbake! :D
Den "nye" gamle jordbærsyltetøy-boksen var jeg så heldig å få med hjem fra tante etter forrige Oslo besøk og jeg bruker den nå som potte i kjøkkenvinduet.


Jeg har selvfølgelig markert det meste med Dymo maskinen - og nå har de sin helt egne plass å blomstre på.

Jeg har "ommøblert" litt på kjøkkenbenken også og nå har Rice skjeene fått hedersplass, fordi de er så søte!

Påskeliljene mine lever enda!! Jeg har satt de over i to små potter og satt dem i kjøkkenvinduet slik at jeg kan lufte de hele tiden. For de trives jo best ute? Jeg holdt på å ta livet av dem med posen jeg bar dem hjem i, så de er sikkert kjempeglade for litt luft stakkars!


Jeg har malt kanten på Norgesglasset i Isvann, tvinnet litt tråd rundt og markert med dymoen min:)

Nå befinner jeg meg i Oslo på en liten ferie-tur (derav den dårlige bloggingen) og det blir spennende å se om liljene lever når jeg kommer hjem!


4 kommentarer:

PillePalle sa...

Så flotte bilder! Kjekk å ha en sånn Dymo maskin!
Klemmer, PiPa

mona.z sa...

Så fint du har fått det på kjøkkenet. Flotte bilder, og blomstene kan jo lett erstattes. Jeg har drept flere allerede, enten ved å plante dem ut for tidlig, eller for mye eller for lite vann inne. Kos deg i ferien:)

Sissel sa...

Den boksen var jo bare lekker!!! Heldig du!

Og jeg ser at du er glad i Norgesglass du også, jeg for liksom aldri nok av de glassene. Så nå nærmer samlingen seg i hvert fall rundt 20 glass totalt!

Ha en fin Oslotur, kos deg masse

Klem

lillpastill sa...

Så fine bilder..
Ser ut som et koselig kjøkken dere har..

Fargen isvann er bare sååå herlig, og dymomaskinen - gull verdt!
Jeg er helt avhengig.. tihi

Kos deg videre på feire
Klem fra meg