mandag 22. august 2011

Høsten kommer

Jeg sitter i sofaen og blogger ved siden av dette herlige heklede teppet som jeg har arvet fra bestefar. I vinduskroken ligger denne lille sjarmøren jeg har arvelånt av min tante. Er den ikke herlig?


Her i Bergen syns vi det lukter høst lang vei, det er sol og regn om hverandre - men høsten kan jo være fin og! Den er full av vakre farger, også har jeg bursdag. HE HE. Så jeg skal publisere årets ønskeliste offentlig, faktisk. knis. Så spennende er den ikke, jeg tror jammen meg jeg holder på å vokse opp. Men vil du glede mitt hjerte så ønsker jeg meg;


♥ Gode joggesko

♥ Abonnement på Illustrert Vitenskap

♥ Arimigumi bok

♥ Frisør shampo & balsam (sier noe om den tynne lommeboken når jeg bruker Head & Shoulders?)

♥ Gavekort på Bik Bok, HM eller Åhlens

♥ Sjokolade!







Hadde ikke sagt nei takk til denne på veggen heller! Den er råstilig syns nerdene i huset.


Nå må jeg tilbake til hverdagen, ellers sulter nok mannen. Også har jeg fått vasket to etterlengtede fjell av klær på badet - vi har nemlig fått vaskemaskin av min kjære mormor i sommergave  Det er bare helt fantastisk! Så nå er det tilbake til vaska...


Ha en flott mandag!


1 kommentar:

Tullefrans sa...

Så koselig blogg du/dere har!

Jeg håper virkelig høsten som kommer kan bli skikkelig fin med sol, varme dager og fine farger. For din del håper jeg jo også på fine gaver! Det bildet var jo rett og slett kult! Selv kjøpte jeg en "Keep Calm and Drink Tea" i London, og jeg følger budskapet slavisk.

Ha en fortsatt god dag! :)

Klemmer, Tullefrans