mandag 29. august 2011

Red Velvet Cupcakes & Ironlak

Til girls night out med Søstrene ville jeg prøve meg på å lage cupcakes. Og siden det var jentekveld med tapas og vin, måtte det bli noe rosa til dessert! Jeg har lenge hatt lyst til å prøve Møllerens Red Velvet, og her kom anledningen.


Så lørdag ettermiddag var det frem med boller og mikser, smør og vann! Greit nok, det var en 123 blanding, men å mikse smør mykt (jeg visste ikke at det gikk an engang!) og rette på sløyfen til studenten samtidig var litt stressende. Cupcakeblandingen var rosa da jeg blandet den og jeg trodde for alvor at jeg hadde gjort mitt første feiltrinn. Men i ovnen ble de sakte brune..Værre var det med toppingen - jeg hadde allerede fått dårlig tid - så jeg klæsjet det på! Det var så vidt jeg fikk på meg strømpebuksa før jeg gikk.

Men jeg hadde en super kveld med Søstrene, med ordentlig god mat, og ikke så lite gode cupcakes. De anbefales!


Tidligere samme dag hadde jeg fått pakke i posten;
Idag hentet jeg dem på posten, og det passet meg perfekt - for jeg har fri idag og klør i fingrene etter å sysle med prosjekter. Jeg har leenge lett etter lekre farger i spraymaling - disse fant jeg inne hos  KEM til 44,- per stk og jeg er veldig fornøyd!


Jeg likte den mintgrønne fargen utrolig godt, og den rosa er sukkersøt! Neste jeg skal bestille må være knæsjgul tror jeg. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på produktene og kommer absolutt til å bestille mer i fremtiden.

Ikke klarte jeg å holde meg til bare disse to heller, hehe! Du får se resultater imorgen!


KLEM TIL DEG




5 kommentarer:

Siv Iren sa...

Så fine lysestakene ble! Var det vanskelig å få det jevnt? Er fristet til å anskaffe meg noen bokser selv :D

Unknown sa...

Oi, så fine!
Tusen takk for tipset!

Og fine muffins da, kjempe søte.

Ha en fin kveld, klem fra Silje

Turid sa...

De muffinsene så kjempegode ut! Hadde de vært glutenfrie hadde jeg nok prøvd dem selv også ;-)
Jeg har forresten også fått dilla på spraylakk. Prøvde meg på et lite skap for en tid tilbake, men du verden så mislykket det ble. Vinden stod vel feil på balkongen :-D Får prøve igjen senere.

Klem, Turid

Emily sa...

Hei :)

Hva heter den mintgrønne fargen du har brukt?? Ser det finnes flere som ligner.. Den du har brukt er veldig fin :)

TheaJ sa...

Hei Emily!

Fargen jeg har brukt heter Linz Iceberg 400ml l056grønnturkis :):)

klem!