mandag 5. desember 2011

ødelagt nytt


Jeg blir så glad når vi får ta med oss "ødelagte" ting fra jobben. Denne lille vasen for eksempel har et lite skår på baksiden, men det er det jo ingen som ser!! Og nå er den lykkelig min og brukes til penneholder for øyeblikket. I bakgrunnen ser du den lekre vasen min fra loppemarked. Sukk!

Jeg benytter også dette innlegget til å legge ut årets ønskeliste for i år!

Himmelkalenderen 2012
cathrineholm bolle såklart
Chanel parfymen "Chance"
Abonnement på Illustrert Vitenskap
Bok om universet
The Body Shop produkter, evt Lush produkter
Sengesett
Gavekort på Bikbok, HM & Ting




Hehe, ja jeg har andre hobbyer enn bloggen. Blant annet å se opp mot himmelen :) Nå gleder jeg meg til jul, god mat og pakkesanger! Snøen har allerede sagt hei - og det på 1.Desember. Magisk!

KLEM TIL DEG





Ingen kommentarer: