torsdag 19. januar 2012

PEACE & NATURE



Jeg fikk de fineste putene til jul av mine svigerforeldre. Jeg hadde siklet på dem i butikken noen uker før og ble superhappy da jeg rev til side innpakningspapiret og disse lyste opp mot meg. Prøver å pynte med dem i sengen når jeg husker det, men jeg tror kaffimannen har en liten fobi for såkalte pynteputer i området vi sover i. I tillegg har han dun-allergi så vi brukte et drøyt kvarter på å lokalisere fienden som hadde sneket seg bak dem(en gammel pute fra kremmerhuset) og den ble kastet på dør med en gang med diverse banneord hengende etter.

Da jeg skulle på jobb idag var det sto ståhei, dere. Først trodde jeg kanskje at folk tok seg litt i nakken for å ikke glemme nyttårsforsettene. Eller at lavkarbo folkene hadde oppfordret folk til å bruke beina istedenfor kollektivtrafikken. Men streik var det!



Ingen kommentarer: